Followers

Sunday, May 22, 2011

my fav team : ARSENAL

hello peeps!! i just want to say that i'm a kipas-susah-mati ARSENAL......yeah!!

arsenal's logo

aku minat arsenal sejak dari kecil lagi...atuk minat arsenal & abg ipar(abg izaq) aku minat arsenal.....we're one big happy family!!!!!

some people mock my team saying silly things...arSENGAL or team main petang2   tapi korang taktawu kebolehan mereka seperti aku...haha!(macam lah aku manager)
yolah dah 6 tahun berturut-turut x menang but i still have high hopes for them in the upcoming season.
aku minat DENNIS BERGKAMP , THIERRY HENRY, PIREZ,  JENS LEHMANN, dan macam bagai players lagi....

BERGKAMP
 
 HENRY



" itu semua player2 dulu2 skang lain.."
yelah..time "dulu2" tue yg menang trofi tue.kan?tp sekarang dah lain..aku harap arsene wenger rombak balik team,jgn lah semua muda-mudi jer..amek lah yang kuda tua skit2(tak pon tukar manager)....dah 6 tahun bilik trofi berhabuk x kan x sdar2 lagi...ferguson yg tua kerepot ( 70 tahun 2011) pon xde macam kau..haha *jahat

nway,inilah opinion aku n team aku yg aku suke2 gitu....dah ade jersey ori lagi aku beli (home season 2010-2011)..harap2 majulah team BPL aku...oh! aku minat selangor gak...go AMRI!!!!haha..FIN


MY PRECIOUS........

credit to GOOGLE IMAGE



1 comment: